FRD FRD
184
BLOG

20150625

FRD FRD Technologie Obserwuj notkę 0

To było parę lat temu, ale raczej niedawno.

Sobotni ranek.

Szedłem Racławicką w stronę Bałuckiego. Kilka metrów przede mną toczył swój wózek mokotowski robotnik losu. Byliśmy na ulicy tylko my dwaj.

Dzwoni komórka. Dzwonek identyczny jak w mojej, ale to nie do mnie. Złomiarz wysupłał z fałdów ubrania telefon, odebrał, cały czas prowadząc byłą gondolkę.

Tak? ... Gdzie? ... Aha ... Mówisz, że cała pralka? ... Dobrze, już idę!

Wyłączył telefon, ruszył zauważalnie szybiej, zwiększył dotąd równy dystans. Zanim doszedłem do piekarni, już był wyraźnie dalej. Zdalne naprowadzanie zdało egzamin.

 

Inspiracja: #takasytuacja

FRD
O mnie FRD

felis domesticus, a czasem silvestris

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Technologie